2007-09-16

2007 oks taban puanları

arkadaşlar 2007 oks taban puanları açıklandı bizlerde sizler için taban puanlarını yayınlayalım dedik.
taban puanlarını açabilmek için adobe reader yüklemeniz gerekmektedir.
Ortaöğretim Genel Müdürlüğü Fen ve Sosyal Bilimler Liseleri Kontenjan Listesi (Tablo-1) (Pdf)


Ortaöğretim Genel Müdürlüğü Anadolu Liseleri Kontenjan Listesi (Tablo-2) (Pdf)

Erkek Teknik Öğretim Genel Müdürlüğü Kontenjan Listesi (Tablo-3) (Pdf)

Kız Teknik Öğretim Genel Müdürlüğü Kontenjan Listesi (Tablo-4) (Pdf)

Ticaret ve Turizm Öğretimi Genel Müdürlüğü Kontenjan Listesi (Tablo-5) (Pdf)

Öğretmen Yetiştirme ve Eğitimi Genel Müdürlüğü Kontenjan Listesi (Tablo-6) (pdf)

Din Öğretimi Genel Müdürlüğü Kontenjan Listesi (Tablo-7) (Pdf)

Sağlık İşleri Dairesi Başkanlığı Kontenjan Listesi (Tablo-8) (Pdf)

Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürlüğü Kontenjan Listesi (Tablo-9)

37 yorum:

Adsız dedi ki...

fen liselerini de eklermisiniz

Adsız dedi ki...

özür dilerim buldum fen liselerini

Adsız dedi ki...

offf ya nekadar yüksek poanlar bizi hiç düşünmüyorlar yaaa

Adsız dedi ki...

keske oks olsa SBS denen saçmalık yerıne

Adsız dedi ki...

çok şey istiyorlar bizden bizede günah degilmi

Adsız dedi ki...

biz hacıpazardan 6 kafadar. oks den hiç korkmuyoruz oksde ali ata bak soruları gelecekğinden eminiz kendinizi boşuna zorlamayın

Adsız dedi ki...

bence o kadar da abartmayalım sonuçta önemli bir sınav

Adsız dedi ki...

BU OKS DENEN ŞEY BİZİM İLERDE NEREYE GİRECEĞİMİZİ BELİRTİYOR ONUN İÇİN DİŞİMİ SIKIP ÇALIŞMALIYIZ

Adsız dedi ki...

bu kadar yüksek olur mu hiç puanlar yha oks yide aslında hiç takmıyorum ama aşırı derecede yüksek puanlar allah kolaylık versin bize allah....

Adsız dedi ki...

çok kolaydı oks valla ben istediğim yeri fazlasıyla tutturdum ama tavqan puanını aştım:D

Adsız dedi ki...

OKS yi kazanmak istıyorsak cok calışmalıydık.ben65-70 arası net beklıyorum.buda hemen hemen 375 puan ediyor.OKS sınavı cok kolaydı

Adsız dedi ki...

niye oks 10haziranda olmadı

Adsız dedi ki...

sınavın kolay olması ya da zor olması bizim için bir avantaj değildir.kolay olması dezavantaj olarak bile görülebilir.birinciliği haketmeyen kişiler birinci oluyor.geçebileceğimiz kişiler bizi geçiyor.şaşırma oranı kolay sorularda daha fazla oluyor.derecelerde önemli değişiklikler oluyor.birçok kişi derece yapıyor.bu yüzden 375 puanın olduğuna bu kadar emin olma..

Adsız dedi ki...

ben erbakır fen lisesine gideceğim

Adsız dedi ki...

ben G .antepten alican karaca hiç oks nin böyle kolay oldugunu tahmin etmiyordum ALLAH herkesin gönlüne göre versin arkadaşlar hayatta hepinize başarılar dilerim

Adsız dedi ki...

oks aslında diger senelere nazaran daha kolaydı kımse abartmasın.ya dıgersenelerde gırseydınız . ama kolay oldugu ıcın bırtek bız yuksek yapmayacagız.herkez yuksek yapcak o acıdan kotu işte

Adsız dedi ki...

ya neden yukseltilerki bide bizi düşünün

Adsız dedi ki...

bnce de kolay olması dezavantaj geeçn snede çok kolaydı ama puanlar artmadı bzde nie artıyorsa:(bnm 77 netm fln çıktı ereğli anadoluyu kazanırmıyım die hala şüphedeyim

Adsız dedi ki...

en başta şunu demeliki türkiye nin eğitim sistemi çok saçma oysaki avrupada çok güzel bir eğitim sistemi var!!! bizim geri kalmamızın nedenide eğitimi kolaylaştırmak yerine zorlaştırmamızdır !!!!

Adsız dedi ki...

YA BEN OKS DE BU KADAR YAPACAĞIMI AÇIKCASI BEKLEMİYORDUM DAHA YÜKSEK BEKLİYORDUM.67 NET WAR.İNSAALLAH İSTEDİĞİM YER TUTAR.YUNUS EMRE ANADOLU LİSESİNİ İSTİYORUM GEÇEN SENE TABAN PUANI 366 BU SENE YÜKSELİCEK DİYOLAR İNŞALLAH FAZLA YÜKSELMEZ

Adsız dedi ki...

aslında sınav çok kolaydı ama ben pek birşey yapamadım beklediğim yanlıştan bir tane fazla geldi utanıyorum kendimi kötü hissediyorum umarım oturduğum yerin fen lisesi veya anadolu öğretmen lisesi gelir inşallah ailem herkese söylüyor o yüzden çok sinir oldum ya aileme

Adsız dedi ki...

abi burda oks taban puanı yok mu yaw yarım saatir arıyom ama bi yere vardıgım yok bu ne tuaf bir site karrrdeşimmm

Adsız dedi ki...

ya ben 80 net yaptım ama puanım tahminimden kat kat az qeldi anlayamadım, istediqim yerler de tutmuyor !

Adsız dedi ki...

oks sonuçlarını yanlış olduğunu düşünüyoruz çünkü bizim okulumuzda birkaç kişinin değil birçok kişinin hesaplaması doğru yanlış sayısı hep yanlış çıktı haksızlık olduğuna inanıyoruz puanların da tercihlerimizi doğru yapmamız için açıklanmasını istiyoruz

Adsız dedi ki...

yha benim ailem herkese sölüor ve ben bundan nefret ediorum kafayı yicem beklediğimde 20-25 net düşük yaptım ben 400lerde fln puan bekliodum diploma notu fln bi saçmalıklar sölediler ama bişey anlamadım...ooofff yha çok üzgünüm

Adsız dedi ki...

ya niye istanbulda oturuyorum ya,başka bi şehirde oturuyor olsam puanımla fen lisesi bile tutturum ama istanbulda doğru düzgün anadolu lisesine bile giremiom yaa :( :(
bi de ben tercihlerimiz yapılmadan okul puanları açıklanacak sanıyordum :D :D iki gündür kendimde değilim puanım hesapladığım gibi gelmedi o kadar boşum yoktu am birçok boşum gelmiş paunım beklediğim gibi gelmedii allahım ya çalışıp çalışıp hayırlısını istiyoruz da,neden hep en kötü yerler hayrımıza çıkar ki :( :(

Adsız dedi ki...

öff bee 244 puan aldımm aLLAH aşkına şimdi söyleyin turizm otelciliğe bile gidemiom be bumu adalet haaaaa

Adsız dedi ki...

2008 oks puanlarını biran evvel yayınlamaları lazım yoksa nasıl tercih yapıcaz

Adsız dedi ki...

istanbulda okumak zorunda olmak iğrenç bisey 330 puanla anadolu liselerine bursada bile girerim ama istanbulda sadece anadolu meslekk...
cok sey istiolar bizden cok zorluolar hayatımızı 2saatte belirlememeizi istiolar ya o gun ailemizden birini kaybettysek o zmnda o pisikolojinin sonuclarınımı cekicezz sınavv olmasınnn....!!!

Adsız dedi ki...

arkadaşlar..
çalışıp girenlerin başı kel mi? çalışsaydınız zamanında..
ayrıca çok güzel bir eğitim sistemimiz var.. ülkesini beğenmeyen vatandaş olur mu yahu..
sanırım 2008 tercihlerini 2007 ye göre yapacaksınız. 2008 de kimse yerleştirilmeden nasıl puanların açıklanmasını bekliyorsunuz?

Adsız dedi ki...

sizler zeki çocuklarsınız olur elbet. gerçi bu satten sonra da olan olmuş ;)

Adsız dedi ki...

kardeşim sen 244 almışsın ben hiçbir adaletsizlik göremiyom çalışan kazanır ben 294 puan aldım halada üzgünüm by

Adsız dedi ki...

sonuçlar açıklandığı halde oks sonuçları hakkında yalan söyleyenler var helal olsun be .ne biçim cesaret tabi sonuçlara bakılabileceğini düşünmüyorlar:D

iremsu dedi ki...

ya bnm puanım 310 da bn sağlık meslek lisesine girebilirmiyim yaaaa lütfennnn yardımmm edinn yaaaa keşke puanlar geçen seneninki gibi olsaydıııııı yyaaaaa offf

Adsız dedi ki...

ben 74 net hesapladım ama 67.67 geldi 380 puanım var çok düşük ismediğim anadolu lisesini bile gitmek için dua ediyorum puanlar çok yükseldi keşke daha zor olsa idi ben zorları yapabiliyorum ya of kafam çok karışık

Adsız dedi ki...

bence ne kolaydı nede zorduu bir çok birincinin olmasıı etkiler ama okadar fazla etkileyeceni sanmıyom 2008 in puanlarını vermediler 2007 ye gre olur yoksa oks tamamen bir saçmalık olmuş olur 2008 puanlarını vermeden tercih yapmak:)komik olur

Adsız dedi ki...

yaff ben de sbs ye çattım.ilk yılını atlattık ama 2 sene war.istediğimden ii tutturdum belli olmadı sonuç ama herkez manyak ıı yapmış