2007-09-16

2008 OKS BAŞVURU TARİHLERİ

mutlu günler arkadaşlar...
2008 yılı için oks başvurularının başlama tarihleri yaklaşık olarak yıl başından sonradır...yani yıl ortasında olacak ve okullarınız aracılığı ile başvurabileceksiniz...
okul yönetimi duyuru yapacak ve şu tarihe kadar başvurabilirsiniz diyecekler...
başvuru tarihleri kesinleşince sitemizden ulaşabilirsiniz...

oks için paralar 11- 31 mart tarihleri arsında bankaya bara yatırılacak....
oks 8 haziran pazar günü ve sonuçlar ise 31 temmuz perşembe günü açıklanacak. diye duydum hadi hayırlısı

51 yorum:

bilal dedi ki...

oks ya 4 ay kaldı çok çalışın kazanın hayatını yaşayın oks çok önemli sınav ve zor onun için çok çalışarak başarmalıyız

Adsız dedi ki...

OKUYAN ARKAŞLAR; BU GİRECEGİNİZ SINAV SİZİN HAYATINIZI BAŞTAN SONA KADAR DEĞİŞTİRECEK OKUMA HAYATINIZI RENKLENDİRECEK OLAN BİR ŞANS OLARAK GORMENİZ GERKLİDİR BEN ANTALYA İLİNİN ALANYA İLÇESİNDE İNGİLİZCE OGRETMENİYİM BENİM KUZENDE BU SINAVA GİRECEK BAŞARILI OLACAGINA İNANIYORUM SİZDE BAŞARABİLİRSİNİZ O YUZDEN BU TAVSİYELERE UYARAK SOZLERİMİ DİKKATE ALINIZ AYRİYETTENDE SUANKİ CUMHURBAŞKANININ YİYENİYİM(ABDULLAH GÜL)

Adsız dedi ki...

ya bu sınava girmiş olanlar varsa söylesin ne tarz sorular soruluyor

Adsız dedi ki...

oks iyişallah bizim için kolay olur

Adsız dedi ki...

lütfen 2008 oks taban puanları yayınlayın!

Adsız dedi ki...

oks de acaba kolay sorular varmıdır?

Adsız dedi ki...

ya su siteye 2008 puanlarını koysanıza ya ne biçim site bu üstelik oks kayatın sonu değildirr bunu da kafanıza sokun beyinsizler!!!

Adsız dedi ki...

ya ben bu sene soruların zor olacanı duydum çok heyacanlıyım ya nasıl atcam üstümden bilmiom çalışan kazansın diomm ..çalışın arkadaşlarr gerçekten bu sınav hayatımızın ilk tercihi ve çok önemli

Adsız dedi ki...

eet bencede hayatımızı deiştircek bi sınw. Ben bu sınaw için hazırlanıorum, tabii kazanamam diye korkuyorum da 3 ay kaldı heycanım gdrek artmaya başlıyo ve ben sağlık meslek okumak istiorum, anadolu kazanamassam. Gercektende taban puanlarını werseler süper olcak

Adsız dedi ki...

bende bu sınava gireceğim bnm için önemli tabikide ama hayatımı bastan sona etkileyeceğini hiçte zannetmiorum çalışcaksın tmm ama kendini paralamanada hiç gerek yok dünyanın sonu deil ya düz liseden doktor olanları hiç mi yok hem zaten sen i bi lise kazan çalışma o lise ne işine yarayacak asıl olan hayatının sonuna kadar hakkını vererek çalışmak tabi bu BENCE....!!!

Adsız dedi ki...

bende bu sınava gireceğim ve öneminin farkındaım ama ben bu sınavı o kadar da büyütmüorum ve büyütülcek kadar büyük bişey olduğunu da zannetmiorum tmm hakkını vererek çalışcaksın ama kazanamassanda dünyanın sonu olcak deil ya düz liseden doktor öğretmen olmuş insanlar yokmu sanki, bi nevi kader hem zaten dielimki i bir lise kazandın lisede adam akıllı çalışmadın ve hiç bişe olmadı senden o oks deki basarın ne işine yarıcak asıl olan dediim gibi ömrünün sonuna kadar hakkını vererek çalışmak tabi BENCE..!!

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar
oks yaklaşıyo
hepinize başarılar dilerim ve de oks bende dahil olmak üzere çok önemli bir sınav.Ama kendımz içn.Başarmakta başarmamakta bizim ,bizlerin elınde.yaz aylarında çalsıam mabında kopukluk olcandan su sıralar souk havaalrda ewde sıkı çalısın.emınım olcak.ha oks sorularınıda mrk edıyosan çıkmış sorular kıtabından blca soru çözun.ozaman ne çıkcanı az çok thmn edersiniz

Adsız dedi ki...

herkezin kazanmasını ve başarılı bir insan olmasını isterim.türk milletine başarı insanların yetişmesini isterimbende giricem çok heycanlıyım BAŞARILAR

Adsız dedi ki...

ya oks sınavı işte bi sınav sonuçta herkes girdi bu kadar telaşa kapılmaya gerek yok hakeden kazansın (çarşı)

Adsız dedi ki...

bütün oks ye katılan arkadaşlara seseleniyorum................ ÇALIŞIN ÇALIŞIN ÇALIŞIN

Adsız dedi ki...

allahım sen bize yardım et çalışmamızın karşılığını ver yarabbim.

Adsız dedi ki...

biraz önce bi arkadaşın yorumunu okudum.OKS bizim için çok önemli.OKS yi kazanamamak elbette ki hayatın sonu değil,ama hayatımızda çok büyük olumsuzluklar yaratacaksa hayatın sonu gibi bişey.Bize beyinsiz diyen arkadaşım sana söylüyorum:Bizlere beyinsiz deyip laf yetiştireceğine otur da OKS ye çalış.

Adsız dedi ki...

arkadaslar tabıkı calısmak gerek ama bende hayatanda unutmamalıyız oks duyduguma gore kolay olucakmıs ınsallah oyle olur

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende bu yıl oks ye gircem ve oks sınavına bir kere girme şansımız var bu şansı iiiiiii
degerlendirelim herkese başarılar

Adsız dedi ki...

bütün oks mağdurlarına sesleniyorum. kendinize olan güveninizi asla yitirmeyin.Unutmayınki çalışan herzaman kazanır.bu sınav bizi yeneceğine,biz bu sınavı yenelim.bütün herkeze başarılar.çok çalımalıyız

Adsız dedi ki...

slm oks öğrencileri oksye sadece 3ay kaldı hepinize başarılar

Adsız dedi ki...

yahu tmm anladıkda şu sınav puanlarıyla yazsanız şu liseleri fln ya tuncayımı çok özledimmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

çok fazla sınava kafanızı takmayın siz oksden değil oks sizden korksun

Adsız dedi ki...

çok fazla sınava kafanızı takmayın siz oksden değil oks sizden korksun

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar bu taban puanları yokmu yaa nie koymuyolarki ha buarada az önc e birisi oks bu sene zor olcak diodu hayır zor olmuycak bu sene tubitak hazırlamıo artı hep meb hazırlıyca ii günler

Adsız dedi ki...

arkadaslar! Siz iyimisiniz? OKS yi takan varmıdır diye düşünüyodm varms. Bu sadece bir sınav ve bazı arkadasları gercekten kınıyorm.Sınav zormu olur ne tür cıkar dinyenleri! Cünkü sacma. Sen bu sene hic mi deneme sınavina grmedin aynı o ve de zor kolay göreceli mesela sen iyi hazırlanmıssan tabikide kolaydır.Lütfen mantıklı olup olmadığınızı bi düsünün. Bende OKSye gireceğim. Ama hayat meselesi değil. İnanın takmazsan daha iyi seyler yaparsınız.Kimsye basarılar dilemiyorum cünkü OKS eleme sınavi ve bende herkesi elemek istiyorum. İyi günler!

Adsız dedi ki...

slm ; eğer dersleriniz kötüyse son 3 ayda ne yapabilirim demeyin,daha çok üstüne gidin... herkese başarılar dilerim

Adsız dedi ki...

bende bu sınava girecem ve çok heyecanlıyım bence bu sınaw hayatımızı etkileyecek

Adsız dedi ki...

yha nedir bizim çektiğimiz evde baskı okulda baskı bizde biliyoruz çalışmamız gerektiğini ama üstelemelerine gerek yok demi arkadaşlar ben çok istiyyorum kazanmayı herkes gibi inşallah allah nasip kısmet ederse bende polis olmayı çok istiyorum ama bu şartlar altında değil bana herkesin durmadan test çöz demesine gerek yok ben zaten hattinden fazla çözüyorum inşallah kazanırım kendime çok güveniyorum allah yardımcımız olsun aradaşlarr

Adsız dedi ki...

allahım inş. bzee yardımm ederr o kdrr çalışmanınn çilee çekmenin karşılığını enn güzell şekilde weriR...

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar bende oks'ye giricem. Bence fazla zor olmaya bilir çünkü biz son oks mağdurlarıyız o yüzden belki bir kıyak geçerler. :D ama bu yorumu okuyupta ders çalışmamak olmaz..

NO STRES
NO PANİK
...

Adsız dedi ki...

bncede son sene diye bize kıyak geçebilirlr işallah geçerler

Adsız dedi ki...

arkadaşlar herkeze başarılar; son yılın mağdurlarıyız hakkımızda hayırlısı

Adsız dedi ki...

arkadaslarrr bence oks yi fazla kafaıza takmayın eğer k takarsaıss sınavda çok heycanlanırsınıss şahsen bende gircem oks ye ama fazla kafama tamıomm ama inş allahın izniyle kazanırım:d

Unknown dedi ki...

la olum bak oks heşey değil hayat önemli polat alemdar

Adsız dedi ki...

ya hiç takmayın kardesler kolay olur inşalla bizim cok kolaydı valla

Adsız dedi ki...

ark.oks bizim için çok önemli bend e oks giricem bu sene herkez inş.istediği yeri kazanır benim hedefim anadolu lisesi inş.kazanırım:d

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar bizim çalışmamızdan size nekiii tamam anladık ççalışıyoruzda bize bunları söyleyenler kendileri çalışıyorlarmı inş. bu sınavı kazanırım ve ben en çok mat. çalışıyorum matematiği bi 10 netin üzerine çıkaramadım ama türkçem ve sosyalim çok iyi inş. hepimiz kazanırız.......

Adsız dedi ki...

slm gençlik kendinizi bu kadar kasmayın elbet bi kolaylık olcak herkesin gönlüne göre verir alah siz hakediyosanız tabii kazaanacaksınız bunun başka yolu yoq ama asla ve asla VAZGEÇMEYİN!!!:):(:?

Ali Yigithan keklik dedi ki...

ya ben bulamadım...

Adsız dedi ki...

BEN OKS DEN KORK MUYORUM BİŞEYDEN KÖTÜ BAHSEDERSEN O BAŞINA GELİRMİŞ ARKADAŞLARIM HADİ KÖTÜ LİSE KAZANIRIM DİYE ENDİŞELENİYORLAR BENDE KORKARSANIZ BAŞINIZA GELİR DİİYORUM TÜM RAKİPLERİME BAŞARILAR DİLİYORUM

Adsız dedi ki...

yaa bu aralar yani oks yaklaştıkça çok kötü heycan basıo bana heryerim siwilce doldu...stresten alerji oldum walla işallah istediğim yeri tutturururm bütün arkilerime başarılaarr...

Adsız dedi ki...

oks yolcuları ben oksye giricem ama hiç korkmuyorum ve heycanlanmıyorum çünkü son oks biziz herkez tupitakın hazırladığı sorulara zor diyor ama bence böle değil bizçalışırsak başarabiliriz yaparız ben kendime ve size yani rakiplerime güveniyorum HEPİMİZE İYİ SINAVLAR '''''OKSDEN KORKMAYIN '''BAŞARICAZZZZZZ'''''İYİ SANSLAR'''

Adsız dedi ki...

OKS DEN KORKMAKLA COK İYİ ETMİŞİM CÜNKÜ 65 NNET HİÇBİŞİ DEGL OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF NİYE YAPAMADIM OYSAKİ ÇOK KOLAYDI

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bunu o kadar dert etmeyin oks tmm bende girdim iyi geçti...ama bazı kişiler çok takıyo takarsanız daha kötü olur....

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu sene cok fazla net yapan olduğu için tahminen okulların taban puanlarını yükseltirler .

Adsız dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLAR BAZI ARKADAŞLARIMIZ GİRDİKLERİ SINAV HAKKINDA YETERİNCE BİLGİYE SAHİP DEĞİLLER.ÖZELLİKLE OKS YE GİRMİŞ BİR 8.SINIF ÖĞRENCİSİNİN DAHA PUANLAR AÇIKLANMADAN LİSE TABAN PUANLARINI İSTMESİNE ÇOK ŞAŞIRDIM.AMA BİLMEYENLER İÇİN AÇIKLAYAYIM BİR LİSENİN TABAN PUANINI O LİSEYE GİREN ÖĞRENCİLERİN PUANLARI BELİRLER. BİZ TÜRKİYE DEKİ YÜZDELİK DİLİMİMİZE GÖRE TERCİH YAPACAĞIZ.VE PUANLARIMIZLA GİRDİĞİMİZ LİSENİN PUANINI BELİRLEYECEĞİZ.BU ARADA BENİM 85-90ARASI NETİM VAR SİZİN DE KAÇ NETİNİZİN OLDUĞUNU ÖĞRENMEK İSTİYORUM.SEVGİLERLE...

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR OKS HAYATIN SONU DEĞİLDİR BENİM ZAMANIMDA LGSYDİ ADI VE BANADA COK ÖNEMLI BIR SINAW HAYATNIN DONUM NOKTASI FLN DEDILER SONUCTA KAZANMADIM AMA HİÇBİR SEY KAYBETMEDIM SADECE SEECENEKLERIM AZALDI BEN ANADOLU TEKNIK LISE MEZUNUYUM VE SECEBILECEGIM TEK YER KENDI BOLUMUMUN OGRETMENLIGIYDI VE ZORDA OLSA KAZANDIM SIMDI GAZI TEKNIK EGITIMDE GUZEL BIR EGITIM ALIYORUM AMA BIR ANADOLU LISESINI KAZANMIS OLSAYDIM LISE 1IN SONUNDA YAPILAN ALAN SECIMI SAYESINDE BELKI HUKUK OKUYABILIRDIM YADA SAYISAL 2 YI SECIP ECZACILIK EDEBIYAT OGRETMENLIGI OKUYABILIRDIM AMA KAZANAMADIM VE ONUMDEKI SECENEKLER GIDICEK YOLLAR DARALDI VE BANA TEK SECIM HAKKI WERDILER ODA ELEKTRIK ELEKTRONIK VE HABERLESME SISTEMLERI DALI OGRETMENLIGI
TOPARLAMAK GEREKIRSE OKS COK COK ONEMLI BIR SINAV DEGIL SEN GIDECEGIN YOLU BELIRLERSEN VE O YOLDA ILERLERMEYE DWM EDERSEN KAZAN KAZANMA BASARIRSIN AKLIMDA HUKUK OKUMAK OLSAYDI HERHALDE DUZ LISEYE GIDER TM SECERDIM SANSIM TABIKIDE ANADOLU LISELERINDEKINDEN AZ OLURDU AMA CALISTIKTAN SONRA ISTEDIKTEN SONRA YAPAMACAGIN HICBIR SEY YOK

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bufün açıklanıo yha hayatımızın dönüm noktası bugün inş herkes istediği yeri kazanır bn sınava girrkn fazla heyecn yapmadım bilmiom nedden ama yapmamak daha iiiii çünkü bnm 85 netim var nese dedim yha herkes inş herkes istediği yere gider

Adsız dedi ki...

hay oks götünüze girsin sizin amına koyum sizin gibi oks sütlerinin oks oks oks alın hiç çalışmadım ve 412 puan eğer ki 1 kitabın yüzünü açıp baktıysam en adi insanım ama bakın o kadar sıkıntıya giren kişiler kac 290 ı geçemediler yanlışsa söleyin

Adsız dedi ki...

siteye 2008 oks okul puanlarını eklermisiniz??