2008-03-16

OKS BAŞVURU TARİHİ-OKS BAŞVURULARI

arkadaşlar milli eğitimden yapılan açıklama doğrultusunda oks ye başvurular 10 ile 28 mart 2008 tarihleri arasında başvurularını yapmak zorundalar...
bu sınava başvuru hakkında ayrıntıları almak için oges.meb.gov.tr/oks/basvuru.htm bu siteyi ziyaret ediniz.
ayrıca oks için kendinizi fazla zorlamayın arkadaşlar...
oks hayatınızda gireceğiniz onlarca sınavın sadece ilk i dir.daha sonralara kendinizi saklayınız.. ve fen lisesi yada anadolu lisesini kazanamazsanız bile bu sizin sonunuz değil. insanız.yaşama gayemiz fen lisesini kazanmak değil tabi ki.hayatta başarılı olmak.

11 yorum:

Adsız dedi ki...

nefret ettiğim şeylerden çok korkarım:( oksden de nefret ediyorum:(:(:(:(

Adsız dedi ki...

OKS ye sadece 1 gün 17 saat kaldı arkadaslar...
saatler hızla geçtikçe daha da fasla heyecanlanıyorum napımm bu bnm huyum arkadasın dediği gibi hayatta herşey oks deil anadolu be fen liseleri deil sıkmayalım canımızı bu kdr
HERKESE OKS YHANİ (ORTAK KURBAN SINAVINDA)Xd :S BAŞARILAR DİLERİM.
HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN...!!!

Adsız dedi ki...

millet sınaw kolaydı bu demektirkiiiiiiiiiii liseler fırlayacakkkkk heheyt öldükmü ne, tamam tamam açıkta kaldık çünkü herrrkez kolay dior ya oooofff

Adsız dedi ki...

oks bitti ya üstümden koca br yük kalktı bi de bu liselerin taban puanları yükselmese tam süpper olacak

Adsız dedi ki...

ya oks busene hem zoe hemde kolay dı . AMA inşallah herkes kanandıgı yere girer inşallah kazanırım benim netim belli degil ama çok meraklıyım bakma istemiyom oks sınav sunuçlarına inşallah kazanmışımdır allah hepimiz yardımcı olsun ....... BİTLİSLİ HÜSEYİN

Adsız dedi ki...

ben balıkesir/edremitten fatih oks de 390-400 arası puan yaptım sizce iyi bir liseye girer miyim?cvp yazın şimdiden teşekkürler :):(

Adsız dedi ki...

Ben Zonguldak/devrekten MERT .inşallah hepiniz kazanırsınız.benim puanım 340larde ben nereyi kazanabilirim acaba?inşallah okulların puanları artmaz.Ben Ankara Anadolu Lisesini istiyorum.Ama puanım yetmiyecekmiş gibi...

Adsız dedi ki...

2008 yerleştirmelerinde neden sorun var.tarihinde bakıyorum çıkmıyo 2.yerleştirme ne zaman

Adsız dedi ki...

biraz zor ankara anadolu.benim bile 377 puıuanım var ama kızılcahamam a giremiorum

Adsız dedi ki...

arkadaşlar üzülmeyin ya herkes kolaydı fln dio ama bence biz kolayı başaramadık hep zora alıştığımız içn:D bu kadar kolay olamaz fln diye gidip yanlış şıkkı işaretledik he bu arada puanım 377
:D:D:D

Adsız dedi ki...

oks nin açılımı ortaöğretim kurumları "seçme" ve yerleştirme sınavıdır bunu dikkate alarak soruları hazırlasalardı daha iyi olurdu ve herkes hak ettiği yeri kazanırdı.